Koleksi Buku Penulisan Akashah - corEtan akAsHah

Sunday, April 01, 2018

Koleksi Buku Penulisan Akashah

Selalu menulis di blog cuma sekadar coretan. Kali ni, Kasha nak berkongsi juga antara buku yang kasha pernah tulis.  Kebanyakannya masih tulis secara berjemaah dengan rakan sekerja lah. Pendedahan penulisan buku ni masa kasha kerja kat Politeknik Ibrahim Sultan, PIS. Semangat dia bercahaya mata bila pihak Dewan Bahasa & Pustaka buat taklimat. Alah senang aje sebenarnya buat buku ni. Tapi bila melalui sendiri pengalamannya, hah berpeluh juga melayankan lebih-lebih lagi yang bila melibatkan penerbitan ISBN.
1. Buku Seni dan Alam 
baca detail kat sini 

2. JPH Student Handboook
detail opac Perpustakaan Negara kat sini

Yang ini pula yang takde ISBN

3. JPH Student Handboook Edisi 1 & 2
Edisi kedua, xjumpa pula yang edisi pertama

4. Sales & Marketing
Edisi pertama dan kedua
Edisi Ketiga
Yang masih dalam proof read pula, penulisan tentang negeri JOHOR. Kalau menjadi, ia merupakan hadiah untuk negeri kelahiran. Tapi yang ini nampak jauh lagi perjalanannya.

Teringin nak tulis buku khas sorang2. Tapi kekuatan tu belum ada lagi. Padahal dalam family ada 4 orang yang keje perpustakaan (2 adik beradik, 2 ipar). Dah boleh tuntut ilmu pon nak buat benda2 gini. doa2lah satu hari nanti.

1 comment:

Akashah Kassim said...

Aimnub Haris.. Kan?
Tq atas doanya..

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.