Posts

Showing posts from June, 2010

Kisah Diari online

Image
Salam..dah lama rasenye tak berbasa-basi kat blog ni. Malkum ler da meninggalkan dunie suke-suki student ni.lmbt la plak nak ke cc mengupdate ape yg patot. Nak diharapkan broadband?hmm haram. Line pon wat sakit hati jer. Kejap ada kejap xde, lau ada pon macam hampeh. Nasib bek tak sign up broadband sendiri. Segalanye dihujung jari konon. Sudahnyer terpakse gak ke CC menmbntu perniagaan org la katakan. Rasenyer lau di campur darab bahagi jumlah duit byr CC tu dah boleg sign-up streamix kot..haha.tak berani lagi beb, blom stabil diri ini untuk melanggan benda alah ni.


Sekarang ni terfikir-fikir berbeza nya sekrang ngan dulu. Jom ler kite mengimbau zaman2 dulu-dulu. Kalau dulu sibuk mengumpul koleksi diari peribadi yang berbagai2, skrg masing-masing sibuk sign-up laman sosial yang dah bersepah macam cendawan tumbuh selepas hujan (hehe..takde pon Nampak cendawan kat sini..padahal bru hujan).apa kata kita tukar bak bertambahnya siswazah mengganggur lepas belajar. Opps ni suke-suki je, kang …

HIDUP NI BUKAN MACAM NOVEL

Rase terpanggil t0k wat entry ni lepas tgk filem yg diadaptasi dr n0vel ahadiat akashah.hmm pe lg, cite lagenda budak setan tu la.perasan x trlalu byk impian dlm n0vel ni yg kdg2 mana ada dpt p0n dlm hdup realiti kite.
if kite tgk pl0t cite p0n best je kan. dr kecik bwk ke bsar, trsusun je.blaja, keje,kawin..x yah la nk cite pjalanan pl0t 2, yg ptg sume tersusn.. hehe, yg bt0lnye dlm hdup kite ni ada ke mcm 2.
kite tgk satu persatu ekh. kalau watak 2 perempuan, sectk2 0rg dgambrkan, s0pan,baik hati.. hehe.sebaek2
manusie la.ni maj0riti le x sume. lau wataknye lelaki nye plak, kacak (b0le cair sume org tgk) tmbh lg dgn kaye. plg xp0n keje best2 je. cubela kt tgk realiti hdup kite ni? ada ke?huhu. bertuah hdup oii. mcm cite sinderella 2. layan je la.
bab yg len plak, kal0 brcinte dlm n0vel 2 bgi nk rak. brkejar cinte,setia, alahai indahnye hdup..yg dgn jd rbutan p0n ye jugk.yg membce p0n trikt sama berangan..tersengih2 mcm kerang busuk. hehe. k0n0nnye harap hdup kt p0n jd mcm dlm n0vel 2..…