Google+ Followers

Akhirnya

Awal2 tahun ni, sibuk pila kasha posting tajuk akhir kan, hehe.takpe la kadang2 kite terlalu taksub dengan awal dan baru hingga lupa dgn akhir dan lama. tapi takde la dlm posting kali ni, kasha nak bagi definisi awal dan akhir mahupun nak berleter panjang lebar maksud baru dan lama. tapi cuma nak senaraikan jer apa yang kasha rasa melalui kata akhirnya...

  • akhirnya, sedar yang azam lalu tak dpt disempurnakan.
  • akhirnya, kasha tau Tuhan sedang menguji diri ini dengan ketidaksempurnaan itu, samada bersyukur ats apa yang ada.
  • akhirnya, soalan2 yang sepatotnya diajukan dan ada dlm kotak fikiran kasha sebelom ni dah pon ditembakl bertubi2.(pedihnya, Allah je yang tahu). Sedang belajar menerima dan untuk menjawab.
tu je la kot wat masa ni, tak de yang menarik lagi untuk diceritakan. berjumpa di post yang lain yer.salam awal dan akhir.



Share:

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

akaSHa. Powered by Blogger.