Google+ Followers

Salam Aidilfitri Salam Kemenangan

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani
Segala Puji bagi Allah,
Tuhan Semesta Alam
Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
Yang Menguasai hari pembalasan

Hanya kepadaMu (Ya Allah)
kami menyembahMu (Ya Allah)
hanya kepadaMu kami mohon pertolongan

Tunjukilah kami jalan yang lurus
(yaitu) jalan orang-orang yang Kau kurniakan ni’mat kepada mereka,
bukan (jalan) mereka yang dimurkai
dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat


https://youtu.be/AL6pyElhPSs

Terngiang-ngiang dalam kepala lirik lagu erti alfatihah..dgn budak2 qari jr yg sura ala2 comel..sepatah kata iza ahmad..comel sgt rasa mcm nak sepak? Eh hahah.. surah yang biasa kita baca tapi kadang2 tunggang terbalik juga maknanya.. jadi kat tv masa sahur sebulan selalu keluar lagu erti alfatihah ni.. dah naik hafal sebijik2 maknanya dia.. besar pahala sape yg melagukan erti surah ni.hehe

ok lah dalam meninggalkan Ramadhan dengan kesedihan..kita juga menyambut Syawal hari kemenangan bagi umat islam.. saje juga la wat satu entry khas sempena syawal  setelah sekian lama terbiar blog ni tidak berhuruf menari-nari di jemari ..tak sabar juga nak tggu hari kemenangan yg lagi satu sempena syawal.. dengan kesabaran hampir 2tahun bertungkus lumus.. ala2 lagu black tu..ketawa bersama menangis pon bersama.. apa dia? Nanti  tggu next entry kalau dah merdeka nanti

Sempena bulan yg mulia ini
kasha nak memohon maaf sekiranya terguris hati dengan kata..perbuatan atau apa sahaja .. juga berharap diberi kekuatan memaafkan semua orang. InsyaAllah saya maafkan semua orang.. 



Share:

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

akaSHa. Powered by Blogger.