Google+ Followers

Nur alhamdulillah syukran insyaAllah

Nur itu cahaya
Dalam suram menyinari laluan
Mennyingkap satu suratan
Tak mampu disanggah
Alhamdulillah itu syukur
Menerima seadanya
Menikmati anugerah tersedia
Yang fakir menerima
Syukran berterima kasih
Tak lupa diucap
Kata rahsia atas mereka
Tanda seia kata penghargaan
InsyaAllah penyata janji
Izin Allah menjadi nyata
Jika tidak.. Tidak mengapa
Pencipta hikmah dalam dunia

nukilan..akashah
penghujung jan 2014
9.28pm

nota hujung jari;
sibuk tgkp gmbr dlm kete.. blkg ada chya mthri.. org kata la, mcm bgs sgt nak amik selfie picture ni.. eleh.. pdahal org tu nk buat tp dek trlalu fkr apa orang kata.. so die kutuk org lain buat kan..kan?
hehe..
saya suka amik gambo sendiri .. tak suka org amikkan gambo sbb selalu position salah nampak gemok huhu
Share:

Me n ayahbonda

Tiada kata mahu dicerita
Tiada harta nak dicurah
Tiada setara balasan mampu diberi
Doa sahaja mampu dibaca
Seikhlas dari hati seorang hamba
Mengharap belas Pencipta
Kasihani ayahbonda tanpa mengira masa

me n ayah..
sama kan mata kita... huhu
mampukah g aku memakai jubah ke2 pasni bersama ayahbonda di sisi..? semoga di izinkam oleh
Nya
Share:

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

akaSHa. Powered by Blogger.