Posts

Showing posts from January, 2014

Nur alhamdulillah syukran insyaAllah

Image
Nur itu cahaya
Dalam suram menyinari laluan
Mennyingkap satu suratan
Tak mampu disanggah
Alhamdulillah itu syukur
Menerima seadanya
Menikmati anugerah tersedia
Yang fakir menerima
Syukran berterima kasih
Tak lupa diucap
Kata rahsia atas mereka
Tanda seia kata penghargaan
InsyaAllah penyata janji
Izin Allah menjadi nyata
Jika tidak.. Tidak mengapa
Pencipta hikmah dalam dunia

nukilan..akashah
penghujung jan 2014
9.28pm

nota hujung jari;
sibuk tgkp gmbr dlm kete.. blkg ada chya mthri.. org kata la, mcm bgs sgt nak amik selfie picture ni.. eleh.. pdahal org tu nk buat tp dek trlalu fkr apa orang kata.. so die kutuk org lain buat kan..kan?
hehe..
saya suka amik gambo sendiri .. tak suka org amikkan gambo sbb selalu position salah nampak gemok huhu

Kata hari ini

Image

Me n ayahbonda

Image
Tiada kata mahu dicerita Tiada harta nak dicurah Tiada setara balasan mampu diberi Doa sahaja mampu dibaca Seikhlas dari hati seorang hamba Mengharap belas Pencipta Kasihani ayahbonda tanpa mengira masa
me n ayah.. sama kan mata kita... huhu mampukah g aku memakai jubah ke2 pasni bersama ayahbonda di sisi..? semoga di izinkam oleh
Nya