Apa yang Kita Sayang Minta Allah Jaga Versi Video - corEtan akAsHah

Thursday, April 19, 2018

Apa yang Kita Sayang Minta Allah Jaga Versi Video

Blog coretan akashah  asalnya memang diwujudkan untuk menyimpan segala macam bentuk puisi dan hasil sentuhan Nor Akashah Kassim dari tersimpan dalam buku tulis. Bermula tahun 2009 sampai sekarang, adalah sebanyak 49 entri dah diwujudkan dari bawah label #mengayat. Bila berbicara dialam maya. Ikut suka menulis..kadang bukan ada kena mengena pon kita tulis. Kadang berkongsi coretan orang juga yang memang kasha sangat suka.

Entri #mengayat yang ramai singgah view
Kalau ikut info grafik kat atas ni, 2 daripadanya adalah ciptaan kasha sendiri
  1. Puisi Maafkan Aku, 2011 klik sini untuk baca
  2. Apa yang Kita Sayang Minta Allah Jaga,2014 klik sini untuk baca

manakala Puisi rumah Kita (Wadi Leta SA) klik sini untuk baca dan selamat datang ke alam warisan klik sini untuk baca, kasha sedut dari ciptaan orang lain. Cuma berkongsi sahaja. Memang unik cara penulisannya.

Jadi kasha dah pilih satu puisi untuk buat versi Video. Cuma suara tak masuk lagi lah. Tengoklah nanti ada rezeki, dan mood cantik. Kasha masuk suara pula ye.



No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.