MOOC kedua pulak - corEtan akAsHah

Wednesday, February 21, 2018

MOOC kedua pulak

Salam.. 
Menghadap komputer berejam dari pukul 10 pagi dalam 4.15 pm gitu baru siap 1 chapter.
 Kali ini merupakan MOOC kedua bagi kursus semester 1 jugak macam kat bawah ni. Bezanya kali pertama buat 1 chapter, kat sini buat full chapter. Kena buat chapter 2 dan 6. Kewajipannya dulu 1 chapter 6 video (3 sendiri,  3 youtube).. 
Siap carta gant lagi tu. Besar perancangannya. Kita yang nervous tengok

Kalau 7 chapter masak lah 42 video nak disiapkan.. Chapter yang lain pensyarah lain buat.  haha menghadap le nak buat untuk 7 chapter.. part video paling malas nak buat.
Program : Diploma Pengurusan Pelancongan
Kursus     : DTM1013 Fundamental of Tourism & Hospitality
Tema pink pulak ya..  Haha

ini pula video sendiri yang dihasilkan untuk MOOC
Isi kandungan kena tunggu publish katanya. sebab tak siap lagi.
Jenguk posting pasal mooc pertama akashah kat sini

update terkini
1/3 diberitahu platform sbjek sama ngan poli lain.. haha ko rasa nak rasa apa masa ni?
Perumpamaanya macam ni lah lebih kurang. .

rasanya macam orang dah promote teh ais kat satu kedai ini sangat sedap.. pastu kita beria pergi, dah order.. bila nampak waiter hantar teh ais, ingat kat meja kita tapi rupanya meja orang lain.. dan baru dapat tahu itu adalah gelas teh ais terakhir kat kedai tu.
 SYMP

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.