study week! - corEtan akAsHah

Saturday, April 11, 2009

study week!


Urm akhirnya tiba juga study week! 
Pejam celik, pejam celik sem 5 dah nak abis pun. Pergh that means u will face big responsible Kasha! uikk wake up2...byk main je sem ni..aduhai pe nak jadi..

just nak ingatkan diri sendiri:-
- jangan main2. byk tugas menanti tu wei..
- jangan asyik nak mengamuk jer ( sabar sikit kasha...istigfar byk2)..jangan sampai ulang bende yang same cam dulu...
- sedar diri (haha bile la nak sedar diri, ish3 pe la...).yg ni susah sikit..kena letak cermin paling besar pon, belom tentu sedar...hehe...u still in ur dream land...huhu...
- jangan asyik nak down je...kuat semangat sikit kasha! insya Allah u can do it, biar la apa org nak kata asalkan cite2 tu mesti dikejar..aduhai tu lagi satu bala tu..eh silap challenge...

papepon be urself kasha...jgn lupe Allah...tu yang penting...

huhu rase cam ape lak tulis untuk diri sendiri..tp ok pe..
urm tu je la kot...

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.