Bicara buku dalam talian - corEtan akAsHah

Tuesday, September 22, 2020

Bicara buku dalam talian

Tau tak sebenarnya ... dah dua kali buat percubaan live tapi dua-dua jadi restricted. Konon katanya pakar, tapi sudahnya engkau krik-krik dalam tu. Sorang-sorang tengok video live sendiri.

Tak tahu nak ketawa ke menangis dan akhirnya setkan video live di Pulau Ular tu kepada only me. Haa gasaklah engkau Kashah tengok live sorang-sorang. Whatever!

Alhamdulillah, dah jumpa punca jadi gitu kenapa beberapa jam sebelum live 20 September kelmarin.Rupanya set apps streamyard di facebook restricted. Memanglah sampai ke sudah tak keluar. 

Jadi Ahad lepas, Kasha buka Studio balik. Masa tulah external web cam tak nak bagi kerjasama. Sudahnya guna handphone je live guna streamyard + facebook.  Fuh mencabar juga.

Sejenis nak mengelat jugak, nak duduk behind the screen aje sebenarnya. Haha. Risau pula tengah live, dok berzikir lagi perkataan MQA. OK bye! 

Disebabkan studio tu hakak yang punya, tindakan sesekali mengelat keluar dari screen pun menjadi. Heheh bijak tak kita?

Cerita tentang buku Bahagia tanpa Syarat. Dengar je lah

Redah dah redah. Payah.

Dan inilah hasil livenya. Alhamdulillah yang ini public. Adalah tontonan 384. Hahah itu sebab ada penulis hebat yang lain tu. 



 

2 comments:

Fiza Aizzawa said...

Terbaik team.. kita npk piano la kt blkg tu.. hehe

Akashah Kassim said...

Fiza Aizzawa, hehe tumpang piano rumah orang. hehe green screen je tu

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.