Momen @ Bukit Layang-layang, Pasir Gudang - corEtan akAsHah

Tuesday, August 04, 2020

Momen @ Bukit Layang-layang, Pasir Gudang

Lama rasanya dah tak menjejak kaki di Bukit Layang-layang, Pasir Gudang. Kawasan rekreasi ini sebenarnya terletak tidak jauh dari Pusat Bandar Pasir Gudang.  (Naik kereta 5 minit dah sampai. Kalau jalan kaki berpeluh jugalah nak sampai tu).
Bukannya apa, bila musim Festival Layang-layang memang berjalan kaki jauh juga kalau tak dapat parking dekat.
Oklah, kita ni sejenis yang selalu teruja dengan tempat cantik-cantik ni. Tak sangka banyak dah landscape baru di kawasan ini. Jadi, apa lagi posing ya. Mujurlah ada model. Senang hakak nak klik-klik.
Satu lagi area taman kanak-kanak. Anyway, cuma bergambar je ni sebab belum boleh main lagi musim PKP ni kan? Comel kan design dan warna pondok comel tu.
Satu lagi yang menarik perhatian. Rasa nak landing je. Tapi tulah masa ma tengah tunggu kedai daging untuk masak raya korban buka. Kalau landing confirm habis daging kat kedai. Habislah!

Disebabkan waktu awal pagi tu takde orang, jadi pentas dia jadi tempat shooting tiga beradik ni buat konsert. 
Selamat menonton. Hahah
Ada hari kita disaji dengan rezeki kebahagiaaan
Ada masa kita dihujani ujian kehilangan 

Semoga setiap langkah dan tindakan kita hari ini dan akan datang
Jadi bekalan pahala yang mengalir walau ketika itu kita tidak lagi berpijak di bumi Tuhan.

Fikir elok-elok
Tulis cantik-cantik
Doa baik-baik

#coretanakashah


Tengah penat baru sampai drive dari pasir gudang ke kuantan pk 8 tadi. Tapi susah pulak mata nak tutup. Jam dah pukul 12.30. Esok keje oi! Jangan macam-macam mata.

2 comments:

Cikgu Badar said...

Sesskali bersantai..ok jugak

Fiza Aizzawa said...

mst sini angin dia kuat kan kalau ade aktiviti main layang2

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.