Kenapa kasha balik awal? - corEtan akAsHah

Sunday, September 02, 2018

Kenapa kasha balik awal?

Dah sebulan lebih tak balik Johor, tup tup kena panggil kursus.. Balik tetap nak balik sebab banyak benda nak tengok kat Johor sana.. Ayat mudah bila orang tanya alah nak pi round kibar Jalur gemilang kat sana.

Kursusnya start esok pagi.hari ini perjalanan lah kiranya. Tengah sibuk nak mengemas , wasap berbunyi.. Ada notification bla bla bla has added you. Apa pulak group baru ni. Hakak da start nebes.
Adeh.. Kemas beg xsiap lagi..bergerak pon belum.. Group wasap dah ada.haha effisyen sangat kursus ni. Educator 4.0 sangat. Yang ini boleh bagi #pantastuntas
Kursus educator 4.0 ini lah punca kasha balik awal sikit dari Johor. Sebelum subuh dah terconogk kat terminal Kuantan tu ha.
Tu dia dah dapat buku program. 
Anyway masa sibuk menaip ada lagi barang tak masuk beg..memang habit gitu bila packing baju, selalu x fokus..macam2 benda nak buat. 💁💁
Janji ngan diorang gerak pukul 3.. Boleh bernafas lagi ni.. Cuma takut ngantok je tadi sampai pk4.30 pagi naik bas.. Petang ni nak drive bawa 2 ibu hamil. Katanya 3 jam perjalanan dari sini ke terengganu. Harap boleh bertahan mataku. Doa2 kan lah ya.

Gi kursus ni ibarat persimpangan dilema
Suka sebab 4.0 tu
Tapi yang tinggal berejam kat kelas tu sape nak ganti?  Kesian kesian..
Harap ada yang bermanfaat 2 hari di sana..
Ok dah, nak sambung mengemas sikit lagi.


2 comments:

norhidana said...

best tang kursus tambah ilmu tambah kwn, yg mls nya nk mengemas beg ngn nk drive tu kan

Akashah Kassim said...

Norhidana..betul betul betul

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.