Wassap call secara berjemaah - corEtan akAsHah

Sunday, August 05, 2018

Wassap call secara berjemaah

Bila dapat whatsapp video call ramai2..bila masing2 duduk jauh2 kan.. Dia punya rancak sembang lain macam. Tapi sembang je lah tak sesuai membawang.sebab suara kita keluar kuat kan? Itu nanti jadi forum perdana pulak kang.
Korang tengok tutorial sinar fm ni.nanti mesti dapat buat punya.kasha dah download dan  tolong cut video tutorialnya .tengok bawah ni.

So hakak pon dengan penuh tatasusila cuba buat group video call.

Cubalah..awal2 ni mesti excited lah nak buat..nanti sampai satu saat mesti jadi menyampah.. So sebelum menyampah cecuba..
Sebelum tu
Nak cuba tu tanya lah diorang boleh ke tidak?
Kan ada group.. Kang xpasal keluar situasi dan suasana yang tak elok dipandang kang dalam video. Kes kasha ni,  kita tanya la dalam group..cenggini gaya dia
Ha cukup 4 orang nak sembang..dah cantik dah tu..kebetulan diorang dah abes waktu keje pk5. Tapi still stay kat opis.. So pakaian dan situasi tu elok sopan je masing2.
Tapi part yang ngan adik beradik tu..(gambar hujung)memang kasha terjah je.. Rasanya kalau x bersedia diorang x akan angkat video call.so semua tengah elok untuk sembang2 dalam video
Kenapa tak boleh?
Kalau tak menjadi tu, pergi la update wassap tu dulu.k? Pergi kat playstore sana.
Selamat mencuba
Ada benda yang sesekali cuba buat kita happy
Ayat mudah dia.. "jakon"
Hehe
Last sekali..
Kenapa tak video call orang yang setia baca ni?
Hahah kena bagi reason ya? Nanti dapat #takhajak.keh keh..
  1. Kasha ni pemalu.hahah, xmalu ngan sesetengah orang je. Haha.
  2. Ok ..kan next time ada lagi.. Selagi blom menyampah dengan video berjemaah ni
  3. Alah, nak cakap apa tah, xtau.. Tadi tu cuba try test je.


2 comments:

Nurul Shahira said...

Mesti meriah bila buat group whatsapp call ni, hehe

Akashah Kassim said...

Shahirah
Ya meriah plus lepas rindu

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.