Sepetang di pantai kempadang - corEtan akAsHah

Friday, March 09, 2018

Sepetang di pantai kempadang

Salam 1 Malaysia..
Dan salam penuh kekalutan

Serabut benar gayanya setiap kali ada pengumuman macam ni.. Kejap buka frp.. Kejap ke hulu ke hilir mesin fotokopi dan printer..  Kejap kacau orang sebelah,  belakang depan..  Yg jauh2 tak sempat kacau..
Dan kejap buka, spmp. . Kejap cidos.. Kejap lagi tanda quiz.. Huhu mcm sotong.. Semua tetiba siap time audit.. Biasanya lah..  Tapi adakah? Lebih nervous lagi auditor dok belakang kita.
Dan nak tambah lagi satu sekejap2 tiba2 ada taklimat pasal sistem rekod peminjaman kunci guna qr code. Kasha dah pernah cerita pasal benda ni kat facebook minggu lepas. Hari ini baru buat taklimat.
Nanti kasha free,  buat special entri pasal qr code la..kalau rajin lah. Haha
Ok patah balik pasal tajuk post kali ini..
Jadi balik keje,  singgah tempat yang boleh melarikan diri dari fikir benda2 gini..
Rupanya ada pantai yg betul2 dekat dengan rumah sewa ..itu pon jiran bagitau 4minggu lepas.. Ni baru sibuk nak jenguk
Ada bole horseride lagi
Basahkan kaki
Dengar bunyi ombak
Rasa angin laut
Dari dok hadap frp aje dari tadi. Huhu

pantai kempadang -- tengok gmbr2 pantai kat sini
Sumber video dari iphone Hanim dan die lah yg rakam video part awal2 tu.yg sebenarnya rakam time lapse tp x berspa menjadi.. So edit jd slow motion.. Hmm sikit2 je pki hp oppo cot..sbb lps tu dah 0% bateri.
Ada 1 warung kt tepi tu. .namanya d pantaa..  Ada mee kari sedap,,  teh ais sedap..  Mee kari tu ada udang,  termakan plak.. Habes tanggung alahan mlm ni.. 😭]😭Ha lepas ni dekat lah nak melepak..
Haha.. Sesekali quiz game kat facebook ni menghiburkan hati. .Yg lg tua.. Erm tua ke? 
#andamudamana? 

2 comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.