Bila ada geng makan - corEtan akAsHah

Saturday, March 03, 2018

Bila ada geng makan

Menu hujung minggu
Udang Galah,  hanim beli masa dia pergi praktikal marine kat rompin.
Tomyam sponsor by Lia,  lect kat opis
Pastu rasmi periuk ikea kak Irah bagi time pindah..  Kata dia soh kitorang masak2.  
Disebabkan kasha alergic udang,  tak berani dah nak makan menu diatas..  Sebab haritu makan 2 ekor pon gatal muka dan mula aktiviti menggaru kat tangan..  Jadi buat lah menu sendiri.  Ikan selar kuning ni. Memang sedap goreng gitu aje.  Tapi ada lada.. Jadi kan samal kasi rasa pedas.. Pon Layanzz.. Tak sedap macam chef pon kalau lapor,  bolehlah jadi chef untuk perut sendiri. Haha
Jemput makan.. 
😋

1 comment:

Anonymous said...

👡👡👟👟👞👞

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.