jerebu di pasir gudang - corEtan akAsHah

Thursday, June 20, 2013

jerebu di pasir gudang

teruk jugak indeks udara kat pasir gudang mencapai 190 ipu.. ni la jadinya..
bau macam ada org bakar sampah kat luar tu
kalau kurg minum air, maka semua doktor kat pasir gudang ni sibuk tak lama lagi..


1 comment:

akashah said...

thanks midah.. hehe ye ke? trlbh tinggi

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.