Kali pertama mengunndi - corEtan akAsHah

Sunday, May 05, 2013

Kali pertama mengunndi

PRU13 katanya ada yang bakal berubah? 5 MEI menentukan segalanya
Nampak kesedaran rakyat Malaysia tentang masa depan negara sgt terserlah terutamanya dengan ada media sosial. 

Sepatutnya da kali ke-2 mengundi, tp masa peluang kali pertama tu ada ujian masa degree dulu. Alhamdulillah berpeluang tahun 2013 ni.. Tempat mengundi Felda Taib Andak saluran 6. Tengok tu inai ungu , seb baik cantik calit.. 

Sekarang tengah dok depan tv.. tunggu keputusan  tunggu pengumuman esok cuti x? hehe

2 comments:

||aLeaSaRa|| said...

wah tahniah,teringin pergi kwsn felda,dulu2 duduk johor pernah juga gi felda rumah makcik :)

Akashah Kassim said...

aleasara: mmg seronok ddk felda.. dr kecik smpi abis sekolah dok felda..tup2 da abis sekolah pindah kg.. keje lak pindah taman.. xseronok da..

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.