Kelas AI bersama Cikgu Online - corEtan akAsHah

Thursday, July 25, 2024

Kelas AI bersama Cikgu Online

Macam mana nak join kursus-kursus best secara bersemuka, Kashah?

Sebenarnya Politeknik METrO Kuantan sebagai pusat latihan HRDF memang ada menyediakan kursus pendek bagi golongan bekerja, atau komuniti setempat memandangkan matlamat asal penubuhannya ke arah itu.

Jadi hari ini adalah salah satu contoh latihan pembelajaran sepanjang hayat, iaitu kursus aplikasi AI anjuran Politeknik METrO Kuantan bersama peserta kursus dari KELAB KELUARGA KUMPULAN PKNP.
Kalau dah cikgunya Kashah, antara yang diajar ialah ilmu editing Canva dan AI tapi ada banyak lagi kursus lain. rujuk poster di gambar nombor 3. Kalau berminat sila roger nombor dalam poster tu ya.
Anyway poster tu pun guna Canva je.
Seronok tengok mereka dapat buat imej AI.
Benda boleh siap cepat dengan teknologi, buat apa nak pening-pening kepala?
Apapun terima kasih kepada semua peserta yang sporting layan je modul AI hari ni. Tak lupa buat urusetia latihan PMKu yang menguruskan latihan En Hafiz, En Rezal dan En Syed. Semoga mendapat ilmu bermanfaat untuk semua.








No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.