e-book: Tourism & Interpretation - corEtan akAsHah

Thursday, October 27, 2022

e-book: Tourism & Interpretation

E-book
Specia Guide for Visitor Interpretation Services

Selepas buku marketing bercetak 7 tahun lalu, tahun ini barulah kembali dengan penghasilan buku ilmiah. 

Cuma kali ini hanya berbentuk e-book sahaja. Pengalaman baru apabila mengumpul bahan, menyusunatur bahan pdp menggunakan aplikasi Canva sahaja. 

 Alhamdulillah selesai juga akhirnya. 
Cuma masih ada beberapa bahagian yang perlu ditambahbaik bagi rujukan pada masa akan datang .
Ceritanya dari 10 tahun lepas nak menulis, tapi apabila wujud situasi terdesak sediakan e-book untuk PdP, eh boleh je kan jadi. 
Benarlah kata guru penulisan Kashah, Bonda Nor apapun cabaran dan halangan takkan tercapai selagi kita tak wujudkan situasi terdesak tu. 

Semoga menjadi ladang pahala yang mengalir buat semua yang terlibat secara tidak langsung. Sebenarnya ada juga sumber-sumber.terkumpul sepanjang 11 tahun mengajar bersama rakan-rakan pensyarah di politeknik. Cuma Kashah garap semula sesuai dengan kandungan yang disusun dalam handbook. 
Ya ini lebih kepada handbook. Tak banyak mengarang, lebih kepada panduan.

Berkenan betul design sijil Canva kali ini. Once dah kembali beraksi dalam pentas e-learning, of course Cik Akashah design terus sijil sesuai dengan e-learning kan. Dapat pula cetakan kedai. Menyerlah terus lah. Jadi simpan sini sebagai kenangan. 

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.