Cari Novel Komik Remaja Terbaharu? - corEtan akAsHah

Saturday, June 03, 2023

Cari Novel Komik Remaja Terbaharu?

Menyahut cabaran menghasilkan novel komik remaja, alhamdulillah Sweet 17 adalah salah satu novel yang melalui sesi suntingan di bumi Madinah. 

Tenang bunyinya. Semoga isinya juga memberi ketenangan buat pembacanya. 

Penulis Sweet 17 mempunyai latar belakang berbeza, disatukan idea dalam karya Sweet 17. Terasa aura muda menyatu dalam wajah kami. Haa gitu.

Nak feeling muda, jemputlah baca dan dapatkan Sweet 17.

Seronok melihat tim penulis Bestie. Watak dalam cerita bestie dibawa keluar sepanjang mempromosi buku novel ini. Kalau tengok dengan lebih dekat, tudung yang dipakai pun seragam, khas ditempah dengan tulisan bestie.
Lawa aih.
Siapa yang tak ada bestie?
Membaca karya bestie pastinya mengenang kembali cerit persahabatan yang pernah terjalin saat remaja. 
Bagaimana mengekalkan persahabatan yang kadang turut teruji dengan pengkhianatan?
Ok jangan lupa dapatkan bestie.

Ok yang lain nanti free Kashah sambung. Letak je gambar dulu.





Sebenarnya baru pandai buat background gradient manual guna canva. Jadi excited lebih la edit poster begini.

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.