Meow The Series - corEtan akAsHah

Thursday, November 05, 2015

Meow The Series

Sejak g cat cafe baru2 ni dapat hobi baru la.edit gambo kucing comel.. semenjak dah tinggalkan batu pahat ni, takde bela kucing dah.. ye la klu bela kucing kat kg, pandai2 sendiri la die nak membuang kat tanah kambus sendiri.. siap elok je die duduk depan pintu tak masuk umah pon.. selalu beli makanan die je..
Duduk kat taman leceh nak bela, so kita menumpang kasih kucing orang je. Kat opis pon selalu ada je kucingnya tapi tak comel cenggini.jom tengok ni kat bawah.
Ni kucing ain. Nama die pyro..Baru 5bulan usia nya.. :)

Ni pulak nama die belle...nasib die baik.. sally jumpa kat kompleks psr gudang masa kecik2..pastu bela bawa balik dan cantik macam ni.



Yang bulu kuning ni .nama die edward.kucing sally jugak.. hmm pemalu kucing ni.asal datang je meluru die lari naik tangga atas.. kalah anak dara.hehe.. tapi dah dok tangga tu, main cak2 pulak ngan kita
P/s:agak2 berbakat tak kalau buat meow the series comic?
Hehe..bkn main berangan


No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.