Makan Malam di singgah selalu dahlia - corEtan akAsHah

Wednesday, November 14, 2012

Makan Malam di singgah selalu dahlia

lepas seminggu outstation, rasanye dah lama tak jalan-jalan kat pasir gudang.. malam ni, ajak housemate gi makan kat singgah selalu, Bukit dahlia.

Lokasi GPS org pasir gudang: Ala sederet dgn kfc pizza hut berdepan dengan KIPMart

Menu menarik: Rasanya restoran ni sedap kat western food je.. sbb hr tu mkn nasi ayam penyet ngan nasi goreng dia kurang menyengat.. tapi malam ni makan chicken chop  boleh layan la.. izah pon kata best la chicken chp dia.. Ha kalo tak caya tgk gambar ihsan dari histagram dia kat bawah ni.

Harga: heheh, klu da namanya singgahselalu, xde la kan harga RM5 menunya.. huhai.. ni kira menu Makan Gaji. Maksudnya menu yg mahal sesuai beli time baru dpt gaji.. ha kan masa tu ada duit lebih sikit..

Gambar ehsan: Iza Ahmad
Gambar Macam dah kurus je.. hehe :)

3 comments:

Anonymous said...

kalu selalu singgah kt singgah selalu,nmpk gayanya duit yg masuk pun setakat singgah2 je lah dlm poket ni kan...hehehehe

Akashah Kassim said...

hahah nampak gayanye ta sampai ke poket, kuar je dr atm berebut2 le die terbang ke sana

Anonymous said...

Saya agak cerewat dalam menerima pendapat... tapi setelah membaca karya
nie... saya rasa ... saya perlu bersetuju dengan awak.

.. tahniah atas persembahan idea yang menarik.

..

my weblog ... Tips Bekerja Di Rumah

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.