TerKenaNg HAsiL KerJa tiMe study DuLu - corEtan akAsHah

Thursday, June 16, 2011

TerKenaNg HAsiL KerJa tiMe study DuLu



Saje ingin berkongsi hasil kerja time study kat UiTM dihatiku dulu. Masa ni kena hasilkan brochure pelancongan. So, kasha pilih lah Bukit Merah Laketown Resort untuk itu. Cantik tak? Ni kalau compare ngan brochure tmpt ni sendiri pon kalah kot, diorang guna fliers je time kasha gi aritu. Mesti terharu sampai menangis2 pihak theme park ni kalau tengok.hehe..terlebih plak, astagfirullah riak plak.

Bab buat benda2 mcm ni memang minat. Cuma tengok time la, lau mood masa tu ok, ok la jadinya. Kalau keadaan terpaksa, kasha yang menangis akhirnya. Sabar je la.




Maybe entry lain kali kasha tunjuk yang lain plak. ok, terima kasih kerana berkunjung ke blog kasha walaupun sebenarnya tersesat je kat blog ni. Wassalam...<[^_^]/

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.