Ride masuk kebun getah - corEtan akAsHah

Tuesday, December 15, 2020

Ride masuk kebun getah

Ride sekali lagi! Semangat nak bersukan tu takdelah sekuat mana. Tengok orang lain sihat, teringin juga sebab dah lama sangat lemau bergolek aje. Cuma yang nyata itulah ... Kadang rajin sekejap tapi lepas tu luntur. Buat masa sekarang ada semangat lagi. Jadi sambil ride kita snap sana sini buat hilang bosan. Tak jauh pun pusingnya, dekat-dekat kawasan rumah aje. Tak berani melintas jalan yang kenderaannya memecut laju macam tak sabo nak berr...

Hasil Karya berjudul Basikal di Kebun Getah

Seronok eh posingkan kuda besi ni walau hasilnya tak sampai tahap professional. Cuma puas hati tengok dia bersulam kehijauan alam. Belum pandai nak snap ala-ala professional photographer. Tunggu nanti Kasha pergi kursus travelogue 18-21 dis tengok perubahan gambarnya.
Bila cerita semula pasal berbasikal. Bawa pun santai-santai aje. Kalau terserempak pun dengan anak-anak jiran yang berbasikal tiga roda. ada masa kena salak dek anjing, mujurlah dia hanya power bersalak dalam pagar. Kalau dia keluar, mau basikal tinggal belakang. Tunggang langgang dibuatnya.

Rekod pertama: 1.5 km 23 minit dah  kecundang
Rekod kedua    : 3.4 km 37 minit dah tewas
Rekod ketiga? harap ada peningkatan kurang-kurang 1 jam ke? 

hehe rasanya belum layak lagi nak join pakar dok kayuh sampai 20 km. Nanti rasa menyusahkan orang aje menunggu kita. Teringat pula dulu petang-petang round taman tolak kerusi roda ibu. Sekejap je rupanya rezeki bersantai gitu.

 


No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.