Rekod bahan pra graduan guna canva - corEtan akAsHah

Friday, December 01, 2023

Rekod bahan pra graduan guna canva

Pernah kan? dalam satu event nak simpan video, gambar, slide dalam laptop. Jenuh pula nak download sana sini. Pernah?

Jom Kashah share satu teknik mudah, simpan je semua dalam satu tempat. Guna Slide presentation. Semuanya guna canva je, slide sempena pra graduan. Senang je. Semua orang boleh buat dengan Canva.
Begitulah. Benda dah dipermudah. Apa yang penting ada liputan internet. Nak simpan rekod video tanpa guna space kita pun senang. Kan?

SLIDE MAJLIS PRA GRADUAN by Akashah Kassim

Tips penting: pastikan guna template presentation untuk senang move dari slide ke slide lain dan juga senang play video dalam slide view.

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.