Publish Website guna Canva - corEtan akAsHah

Monday, December 04, 2023

Publish Website guna Canva

Seronoknya design simple website cuma guna Canva je. Antara template yang ada selain sijil, poster,, video, presentation, website pun boleh buat guna Canva tau. Jadi mudah pula nak rekod semua bahan dalam bentuk digital.

simple je wei,

1) buka canva, cari template website

2) isi detail dan kandungan website kita macam buat presentation slide juga

3) jangan lupa letak nama pada setiap slide untuk dijadikan navigation button

4) publish website, dah siap


1) WEBSITE SIJIL KARNIVAL SUKAN PMKu

Siap setting navigation button okay. Senang. Cuma linknya menumpang akaun Canva user la . Macam ni digitalaks tu kasha yang letak. Jadi apa-apa website yang kasha publish akan keluar digitalaks. yang belakang tu baru boleh set sijil.

https://digitalaks.my.canva.site/sijil-karnival-sukan-pmku-2023


SIJIL KARNIVAL SUKAN PMKu 2023 by Akashah Kassim


2) website PMKu Edu 
https://digitalaks.my.canva.site/edu-pmku

EDU PMKU by Akashah Kassim

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.