Cerita kek bulan 8 - corEtan akAsHah

Wednesday, August 01, 2018

Cerita kek bulan 8

Gambo bawah ini bukan main filter.berangan aje lah sebab yang real tak dapat begitu pon. Hehe. Ada viral kat facebook, kalau letak gambar tak real.kalau kita hilang orang tak jumpa.sebab apa?sebab real xsama langsung.heh?adoihai serius benor awak pon. berpandangan jauh sangat tu.. 

Sinonimnya kek dengan hari lahir.. 
Hari yang sama , orang yang berbeza..

Birthday Boy: Mujahid Putra
Anak sedara.. Tak sempat lagi berjumpa.. 
Cuma walau tak berjumpa lagi ..last 2 week jumpa dah ada beli kek kat dia.. Cuma tanpa sebab beli kek. Haha.bukan 1 pulak tu ..sampai 2..

Birthday girl: kak leen
Kj.. Eh sama tema.. Tanpa sengaja
Masa ni.esok nak audit SIRIM.layanz..

Macam biasa kat sini memang ada belon2 gitu.
Tak nak cite panjang2..biar gambar je berbicara

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.