Late lunch @Jaman Tory Resepi - corEtan akAsHah

Sunday, August 12, 2018

Late lunch @Jaman Tory Resepi

Bila mata tak pandai nak lelap.. Perut mula tunjuk perasaan.. Tekak pon jadi tak sedap. Cuaca bahang panas lain macam. Buat kasha capai hp dan mula menaip. Sumber gambar2 dalam hp yang nak di clearkan. Kalau tak berat sangat plak hp ni kang.. Baiklah ada blog boleh jadi campak2 gambo dan buat modal menulis. Tulis ajelah sebab dah paksa mata tidur dia tak nak. Ke sebab sibuk main hp dia xboleh tidur?
Ok jom cite sikit pasal kedai yang viral kat Kuantan ni
Jaman Tory Resipi
Deko kedai.. Banyak guna barang2 lama tahap boleh masuk muzium ni.ok la buat Hiburan menunggu makanan sampai
Kalau baca nama kedai ni, ingat owner orang jawa ke? Tapi bila Tengok logo kedai dia.. Rasa macam pelawak dulu tu, mat sentul.(pi google sana, sama tak?). Ahaa siap ada angkat tangan 1 tu..satu geng ngan orang Pekan kot. Hahah sukati lah.

Pergi kedai ni bulan 5 oi.lama gile baru nak post. Kenapa eh.jangan tanya lah sebabnya..macam2 hal.. Nampak tu menu kad dia.. Simple dan mudah baca.. Dan nak tunjuk juga deko kedai belaj belakang tu jugak.
Hah air kaler pink. Apa tah nama air nya lupa sudah.. Kontroversi sikit sebab makanan dah abes air hanim tak sampai lagi. Itu die dapat bukan main besar gelas..pusing 1 meja pon xhabis2. (oh masa ni makan lunch ramai2 ngan geng opis) abes tu mana gambo ramai2 kasha?alamak.. Takde lah sebab keadaan masa tu xberapa ada mood lagi nak gbar reramai. (pemalu la katakan)
 And again amik lago deko2 kat dinding. Cuma gambar makanan tak sempat amik..kasha makan daging salai.. Sedap la jugak.. Tu yang tak sempat amik gambo tu d
So boleh la visit page dia kat sini
Nampak tu kasha screenshot sekarang dah jam 2.00 pagi.esok nak gerak 8.30.. Ni tak tidur lagi.. Jom tidur


2 comments:

Siti Yang Menaip said...

kedai cantik nampak cem hipster2 sket.. =)

Akashah Kassim said...

Siti
Kan decoration kedai penting kan

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.