Novel komik Sweet 17 - corEtan akAsHah

Tuesday, May 09, 2023

Novel komik Sweet 17

Alhamdulillah, hari ini Bonda Nor dah umumkan kaver projek novel teen squad yang ke-4, sweet 17!

Sinopsis Sweet 17
Hidupnya sarat dengan cabaran. Hidup dalam kesempitan kewangan, membesar pula dalam keluarga yang terlibat dengan perceraian, ternyata hidup Afiya tidaklah seindah impian.
Di sekolah pula, teruji dengan lamaran cinta, terpaksa berdepan pula dengan fitnah yang mencemarkan nama baiknya.
Sungguh, kemelut hati yang terpaksa ditanggung Afiya bukan sembarangan! Luka hatinya bertimpa-timpa! Mampukah Afiya menikmati kemanisan fasa Sweet Seventeen seperti gadis-gadis lain seusianya?

2023 mencatat satu lagi sejarah Akashah Kassim dalam dunia penulisan kreatif. Kali ini cabaran menulis novel remaja plus komik. Haa gitu...
Kali ini Akashah berkolaborasi dengan dua orang lagi penulis feeling sweet, feeling remaja iaitu,
1) Intan Suraini, seorang pelukis pelan yang memang penuh dengan idea gila-gila beliau dalam menghasilkan novel kali ini. Haa sebenarnya dialah wujudkan kumpulan sweet 17. Kashah join je. 
2) Hanisah, seorang doktor perubatan. Idea beliau dalam mencipta impian dengan pengalaman menulis Dr Cinderella memang membantu mencorak perjalanan penulisan sweet17. 
3) Akashah, eh eh. Beliau ni relaks-relaks aje. Mengajar bidang pelancongan tapi sibuk eksplore kecanggihan teknologi. Ahaa boleh tahan berangan menulis dalam novel komik sweet17.
Eh eh macam kenal je draf ni. Gambar asli daripada Bonda Nor sendiri jadi kaver Sweet17. Haa gitu. 
Apa yang pasti novel terbitan Bonda Nor Sdn Bhd ini akan menemui pembaca sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2023. 
Novel ni bukannya terbit sendirian, dia ada geng tau. Haha. Jom tengok.
Harga dia 1 buah RM20, 
Kombo geng (4 buah): RM70. 

JOM! DAPATKAN SEKARANG
Klik sini

0




No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.