my first sparkol - corEtan akAsHah

Thursday, December 12, 2013

my first sparkol



seminggu kursus inovasi ict dalam pdp.. permulaan kursus dengan flu yang teruk..
ni je la hasil asal bole.. ok la kot.

baru je selesai kursus , penggunaan sparkol sbg montaj. Apa yang perlu ada:

  1. sign up dulu guna email
  2. akan automatic download dalam komputer .. lama sangat proses download ni, sbb internet x bape laju.. 
  3. yang tak bestnye kena guna free trial 7 hari je bayangkan la kalau poli bagi at least satu program satu user free da ok da.. huhu untunglah kalau dapat.. tggu dia unblock youtube dulu pon susah.
  4. pastu bole lah explore.. 
  5. perlu kesabaran yang tinggi nak publish jadi video.. kalau komputer slow gi la bawa upgrade dulu,. hahah buang la program yg da xguna dlm komputer tu
  6. kreativiti n daya imaginasi yg tinggi.. 


No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.