SPMP: pls be nice 2 me 2moRo.. - corEtan akAsHah

Wednesday, May 08, 2013

SPMP: pls be nice 2 me 2moRo..

Semester ni Poli guna sistem baru menggantikan PMIS.. sistem baru, semuanye pon baru. Masa sibuk kursus SPMP ni, x gi sbb kena gi kursus KIPA..penyudahnya terkial-kial jugak la guna sistem ni.

Tapi insyaAllah xde masalah. boleh belaja slow-slow. pelan-pelan kayuh.  belaja slow bole terima lagi tapi klu line internet slow?haish yg tu menguji kesabaran tu..


p/s: wahai encik spmp, sila baik2 dengan saya esok ek? klu x kite berpisah.. hahah..ini semua poyo (^_^)/
abaikan tajuk yg ala2 merosakkan bahasa kat ats tu.. ni sume gara2 internet biol..

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.