Penghujung Sem 5 - corEtan akAsHah

Thursday, April 02, 2009

Penghujung Sem 5


Assalammualaikum...
.pe la macam biasa hujung2 sem ni banyak la assignment, test dan presentation menanti.
Tapi sesekali rase down pon ade gak atas sebab2 tertentu.

Video ni pulak sebenarnye time program kgo tapi da di adaptkan untuk asignment kitorang untuk teamwork.huhu dorang tak tau pon.ni just part of the role play.nak letak byk2 tak larat la nak upload.nak mengedit benda alah ni lah buat aku demam 3 hari..aduhai.entahler resultnye takde la hebat sangat.tapi bole la bagi amatur macam aku ni.urm tapi comment dr lecturer lak wat down...sebab ada part dalam video cakap tak kuat...yang ade muzik ok ler...



Ni video time eksen2 cari target untuk program.huhu
.

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.