nafas dan Kehidupan - corEtan akAsHah

Sunday, April 25, 2010

nafas dan Kehidupan

alhamdulillah, masih sihat dan hidup pada ahad ni..krana ajal maut kita tak tau bile.. baru-baru ni byk jugak berita kematian.. innalillahiwainnalillahirajiun. takziah pd keluarga si mati dan alfatihah pd arwah..
dah lama tak update blog ni sbb tetibe setting jd bhasa deuths.jerman k0t..harini baru jumpa tmpt nk tkr setting balik.
bagi p0sting kali ni,da dkat 1bulan lbh jugak start bekerja..cari2 kerja ik0t kelulusan xdpt2, amik je yg mana dpt.. h0pe akn dpt new j0b yg lbh ok..insya Allah.da nk start byr ptptn. ad0i.. berblik kpd kerja skrg,daily j0bnye, update attendance, w0rk calculati0n, threads n needle rep0rt, st0r keeping... hmm..2mgu keje dpt la gaji sparuh, ingat kan dpt la sh0pping ckt tp xdpt lak.kene beli batery kerete.sbr je la. putih mata je..baki2 wat byr pape yg pat0t..
beralih pada k0nv0kesyen uitm yg perlu dihadiri pd 30mei akn datg..byk y perlu dambl kira untk tambg, yuran, expenses, dan bju..insya Allah pergi sbb time dipl0ma dulu x dpt pgi,mse 2 tgah exam dgree. sbr aje la.. hmm ada misi penting yg perlu dselesaikan sbel0m k0nv0.. wait n see..adakh menjadi?

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.