Review Zikir Terapi 3 - corEtan akAsHah

Monday, July 21, 2014

Review Zikir Terapi 3

bahan bukti cd ZTD1
Alhamdulillah akhirnya sampai juga order cd zikir terapi 3 HH ni..Sebenarnya, sebelum ini pernah beli zikir terapi 1 online dengan inteam kot masa tu... lepas daripada tu, zikir terapi diri2 beli kat kedai buku mph.tu pon kak maria tlg belikan.kirim kat dia.Dan yg ketiga usha instagram HH nmpak ada no contact sis dia jual cd..try la wassap.. ok la cepat juga balas wassap tu..hmm so ajak kawan2 opis sekali menjebakkan diri beli cd ni..3 orang je yang nak beli sekali campur kasha 4 la. tapi saja order  5 keping..sebabnya biasa mesti ada yang nak bila nampak nanti. bila dapat tu ramai lak yang nak tapi sape cepat dia dapat la kan.. request nak tandatangan sbb sblm ni beli online dpt sign..cuma sedihnya dia sign kat plastik cover..koyak abislah tp tetap simpan..haha tu la citer dia..

Kali ni order,dapat pada tarikh 20/7 pakej sekali dengan poster dan tandatangan dekat cover . Tindakan bijak, dia koyak siap2 plastik cover tu. huu kira dia dgr gak la masa complain untuk album pertama aritu kot.. cuma la kan..tenggalam kot tandatangan tu.. pakai pen kaler silver, background tu pon silver.. hmm no point la kan tandatangan pon.:( tp anyway tq pd k.anis tu sbb dah dptkan signature.


ok sekarang ni nak citer review pasal zikir yg ada dalam tu pulak.. pada kasha ok sikit la lagu kali ni banyak yang bole dengar dan best.sama macam ZTD1 dulu.dan yang paling suka la.. tajuk..hasbunallah..memang tu je la dok ulang selalu. tapi overall setakat ni ZTD1 adalah yg terbaik sebab semua sedap didengar n best. dan plg penting ada la lagu baru peneman masa drive balik kampung.hahah..

Kalau drive sensorang tu.. Dgr zikir ni memang layan je.. Dan secara tak langsung mesti ikut sekali bacaanya.. So feeling la ala2 tgh berduet..ekh.haha .. Dr melalak tak tentu pasal nyanyi lagu apa2.. At least abis satu cd ni.. Sjuk je hati.. Sbb zikir ni menyucikan hati.. Manalah tau andainya nyawa terhenti masa kita drive? Biarlah dgn akhirnya dgn alunan zikrullah.. Kena selalulah doa agar dihidup dan matikan dalam iman dan redhaNya..

Bila drive mlm pon..lalu tmpat yg sunyi.. Perasaan takut tu da bole campak tepi dah.. Sbb layan zikir ni.. Sbb kita lg fokus berzikir.. Sekurang-kurangnya takde la nak fikir pelik2.. Ataupon benda pelik tu nak folow kot.hmm insyaAllah xde.

Kadang2 bila bawa anak buah..buka cd zikir ni..mesti diorang akan ikut sekali nyanyi.. Pastu lelama  dia tidur.. Zikir terapi + aircond  = elok dia trtidur kat seat blkg tu.. Hah time tu xde la risau sgt dia berdiri ke buat stunt kat blkg time kita drive..huhu..

Looking forward to buy zikir zindagi: ustaz bollywood@ustaz hasni..


No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.