So what! - corEtan akAsHah

Sunday, April 12, 2009

So what!

bismillah...
tajuk jer havock sebenarnye takde la sangat,huhu iye la dalam hidup ni kite x payah nak sombong2 sebab satu hari nanti kite akan tahu berade di tempat org yang lain tu..
just hari ni nak kongsi satu rangkap yat ni...

usah terlalu mengharapkan sesuatu yang mungkin tak tercapai dek tangan tapi hargailah apa yang berada dalam genggaman. jangan terlalu mengagumipelangi kerana ia sekadar ilusi, sebaliknya kagumilah diri sendiri kerana ia tentu lebih beerti..
urm dalam maksud rangkap ayat kat atas ni.. bukan la nak jadi cikgu bahase melayu tok tafsirkannya tapi memang patot di dalami..tak kisah lah dalam hidup ni kadang2 kita terlalu sangat berharap bende yang mustahil..urm tak kisah kalu bercita2 tinggi tapi jangan sampai jadi mat jenin..n jangan sampai satu hari nanti kita menyesal dengan keputusan yang kita sendiri wat...
kadang2 kita tak sedari apa kelebihan yang kita ade sebab kita asyik tgk apa yang ade pade org lain...kita nak lebih dari org tu..hai sudah la asyik nak cari kesalahan org lain..cukup2 la dalam hidup ni asyik nak cari kesalahan org lain jer...byk2 la istighfar yep...mohon dosa yang kita dapat tu diampunkan...

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.