pertama.... - corEtan akAsHah

Friday, March 13, 2009

pertama....

assalammualaikum pembuka kata,
salam blogger buat semua,
post pertama pembuka ceria,
moga meriah juga hendaknya...

huhu rase cam tak caya jer akhirnye dapat gak wat blog ni...leceh nye just kena create email google laks..

sempena tu gak blog ni leh gak wat sampingan luahan hati ..cewah..pebende tah aku kan merepek dalam blog yang ini...tunggu je la

No comments:

st

P E N A F I A N

Pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.